autochodura s.r.o.

PROFESIONÁLNÍ SERVIS
Autopůjčovna
více zde >
Autoservis
Autoservis Chodura nabízí komplexní servis, služby a poradenství. Zajišťujeme…
více zde >
Pneuservis
Kompletní a pohodlné řešení pneu a kol pro Vaše auto. Zajistíme…
více zde >
Automatická převodovka
Automatická převodovka Nefunguje automatická převodovka ve Vašem automobilu správně? Nebo…
více zde >
Renovace náprav
Zabýváme se renovací = repasí = opravy zadních náprav PEUGEOT, CITROËN,…
více zde >
Asistenční služby
Proč právě my? Nejsme zprostředkovatelé, ale přímo servis. Proto jsme v této oblasti…
více zde >

Opravy vstřikovačů Diesel

Společnost Autochodura se zabývá také profesionální demontáží vstřiků u všech značek a typů osobních, užitkových a nákladních vozidel. Opravy vstřikovačůDemontáž vstřiků provádíme bez zvláštního zásahu do motoru kvalitními mechanickými a hydraulickými přípravky, šetrnými ke všem částem motoru.

   

Opravy vstřikovačů, demontáž vstřikovačů (vytahovaní vstřiků)

Pokud vstřikovače nejdou z motoru vyjmout, např. v důsledku koroze či jiného poškození, provádí se pro opravy vstřikovačů tzv. demontáž vstřiků. Naši mechanici provádějí demontáž vstřiků prověřenými mechanickými a hydraulickými metodami, které jsou maximálně šetrné k celému motoru, tedy obejdou se bez demontáže hlavy motoru a jiných složitějších zásahů.

Vytahování vstřiků je poměrně složitý úkon, který je třeba svěřit do rukou zkušeného mechanika. Současné znění předpisů ukládá povinnost u některých motorů (Common Rail a HDI) demontáž vstřiků a jejich údržbu každých přibližně 30 000 km, aby se předešlo jejich nevratnému poškození a nákladné opravě. A k čemu u těchto typů motorů dochází, že je třeba odborného vytahování vstřiků?

   

Proč je oprava vstřikovačů potřebná?

Vstřikovač v těchto případech rozprašuje palivo kolmo na horní plochu pístu, kvůli čemuž je většinou vsazen po celé výšce hlavy motoru směrem ke spalovacímu prostoru. Aby byla zajištěna správná funkce a dlouhá životnost, je aplikováno speciální mazivo, zabraňující korozi hlavy motoru a vstřikovačů. Je však běžnou praxí, že toto mazivo autoservisy neaplikují. Důsledkem teplotních změn a namáhání hlavy motoru a vstřikovačů vzniká koroze zvětšující objem materiálu, a tedy i znemožňující vytažení vstřikovačů bez odborného zásahu.

   

Poškození vstřikovačů

Jelikož je při vytahování vstřiků v některých případech vstřikovač opravdu hodně namáhán, není vyloučeno při tomto úkonu jeho poškození. Jde ale pouze o ojedinělé případy, kdy koroze dosáhla už velmi pokročilého stádia. Aby se předešlo těmto extrémním podmínkám demontáže vstřiků, a následným velkým nákladům na opravu, je třeba nepodceňovat údržbu vstřikovačů. Obraťte se proto na odborníky z Autochodura s.r.o., kteří se rádi postarají o pravidelnou kontrolu, demontáž a čištění vstřiků.